Nieuwe Philips VideoTracer clip-on body recorder geïntroduceerd

De innovatieve clip-on body recorder voor video en audio levert altijd duidelijk onpartijdig bewijs

Speech Processing Solutions, wereldwijd marktleider op het gebied van professionele dicteeroplossingen introduceert zijn eerste clip-on body recorder voor video en audio. De geheel nieuwe Philips VideoTracer DVT3120 biedt video-opname in Full-HD 1080p en een superbrede hoek van 170° voor het duidelijkste beeld. De VideoTracer is het ideale hulpmiddel om betrouwbaar bewijs te leveren aan veiligheidsagenten en ander handhavingspersoneel zoals parkeerwachten en winkelbeveiligers.

Kristalhelder bewijs

Het apparaat legt alle details helder en levendig vast en levert duidelijk onpartijdig bewijs, bijvoorbeeld in situaties waarin meningsverschillen kunnen ontstaan. De geïntegreerde hoogwaardige microfoon legt audio helder vast. Elke opname kan worden voorzien van een datum, tijd, gebruikers-ID en GPS-locatie, wat de nauwkeurigheid en traceerbaarheid van het bewijs ten goede komt. Dankzij de snapshot-functie kan de gebruiker zelfs foto's maken tijdens het opnemen, zonder de video-opname te onderbreken.

“Met dit apparaat kunnen professionals in handhaving en beveiliging met een gerust hart aan hun dienst beginnen. Als er iets onverwachts gebeurt, staat alles op beeld. Discussies worden overbodig en vaak is de aanwezigheid van een clip-on audio en videorecorder al genoeg om mensen rustig te laten blijven” zegt Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions.

Extra duurzaamheid voor elke situatie

De nieuwe Philips VideoTracer is een clip-on body recorder voor video en audio die gemakkelijk op verschillende manieren op een jas of uniform kan worden bevestigd met een verstelbare bevestigingsclip. De ingebouwde accu gaat de hele dag mee en de robuuste behuizing is geschikt voor alle weersomstandigheden.

“Het apparaat is extra duurzaam en dus geschikt voor alle werkomstandigheden. De nachtzichtmodus maakt hoogwaardige video-opname mogelijk in situaties met weinig licht. De waterbestendige behuizing beschermt het apparaat in de regen.” voegt Dr. Brauner toe.

De clip-on camera is voorzien van een geïntegreerde bewegingssensor die, indien ingeschakeld, automatisch begint op te nemen wanneer een object in het gezichtsveld komt. Met de functies voor vooraf en later opnemen kunnen gebruikers op een spontane manier belangrijke delen van een incident opnemen en niets missen, zelfs als de knop voor het stoppen van de opname werd ingedrukt.

De gebruiker kan opgenomen video- en audiobestanden direct afspelen via het 2-inch lcd-scherm en ingebouwde luidspreker.

Mediacontact voor Philips dicteeroplossingen

Verstuur e-mail

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen.
Bedrijfswebsite

Nieuwscentrum wereldwijd

Bekijk het laatste nieuws en speeches en download foto's, video's en logo's van Philips' engelstalige nieuwscentrum.