SpeechMike Premium Touch

Philips bepaalt de nieuwe norm met nieuwste dicteermicrofoon

Speech Processing Solutions, de internationale marktleider op het gebied van professioneel dicteren introduceert een gloednieuwe dicteermicrofoon: de nieuwe SpeechMike Premium Touch. Deze dicteermicrofoon heeft een innovatieve aanraaksensor voor optimale navigatie en een verbeterde streepjescodescanner voor snelle en eenvoudige bestandsassociatie. Dankzij de SpeechMike Premium Touch-dicteermicrofoon kunnen medische, juridische en zakelijke professionals hun documenten vlot dicteren en zo tijd en bedrijfsmiddelen besparen om zich op hun kerntaken te richten.

Vermaard om de superieure microfoonkwaliteit

De Philips SpeechMike Premium staat al lang bekend om de kristalheldere opnamekwaliteit en heeft de norm bepaald voor dicteerapparaten wereldwijd. “De SpeechMike Premium heeft zich ontwikkeld tot dé norm voor professionele dicteermicrofoons in de branche”, aldus Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions. “Dankzij de ongeëvenaarde opnamekwaliteit en mogelijkheden voor ruisonderdrukking, in combinatie met de ideale ergonomie en het antimicrobiële oppervlak, is het de perfecte tool voor professioneel dicteren”, voegt Dr. Brauner toe.

Nieuwe functies voor nog meer tijdsbesparing

Het nieuwe apparaat is uitgerust met een robuuste aanraaksensor. Gebruikers kunnen hun muisaanwijzer nauwkeurig bedienen met de SpeechMike Premium Touch. Hierdoor kunnen ze toepassingen eenvoudig bedienen en gemakkelijk door toepassingen bladeren tijdens het opnemen, zonder om te schakelen tussen de muis en microfoon. Het nieuwe apparaat kan ook meer streepjescodes lezen dan zijn voorganger, wat nóg meer mogelijkheden biedt voor bestandscategorisatie. “De nieuwe functies garanderen een soepele en gemakkelijke werking, zelfs bij dagelijkse langere opnameperiodes”, sluit Dr. Brauner af.

Eenvoudige spraak naar tekst

Met Philips SpeechMike Premium Touch worden opnamen eenvoudig overgezet naar een document. De dicteermicrofoon kan eenvoudig worden geïntegreerd in bestaande IT-infrastructuren en werkt samen met bestaande software, zowel in grote ziekenhuizen als in kleine bedrijven. Dankzij de uitstekende opnamekwaliteit is de Philips SpeechMike Premium Touch bij uitstek geschikt voor transcriptie, of dit nu gebeurt door een assistent, spraakherkenningssoftware of Philips dicteerworkflowoplossingen zoals SpeechLive en SpeechExec.

Mediacontact voor Philips dicteeroplossingen

Verstuur e-mail

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen.
Bedrijfswebsite

Nieuwscentrum wereldwijd

Bekijk het laatste nieuws en speeches en download foto's, video's en logo's van Philips' engelstalige nieuwscentrum.